loading...
فروشگاه لوازم جانبی موبایل
فروشگاه کالانه بازدید : 38 سه شنبه 21 بهمن 1399 نظرات (0)

توضیحات

Nillkin  CP+ Pro Xiaomi Black Shark 3 Pro

محافظ صفحه نمایش نیلکین Xiaomi Black Shark 3 Pro از شرکت بنام Nillkin پوشش بسیار مناسبی دارد و میتواند از تمام صفحه نمایش گوشی بخصوص لبه های آن محافظت کند.چراکه برش این محصول توسط دستگاه CNC انجام شده و به همین دلیل علاوه بر پوشش کامل صفحه نمایش کاملا منطبق بر گوشی بوده و تمام قسمت های گوشی محل دوربین،سنسورها و… را پوشش داده و هیچگونه محدودیتی در دسترسی به موارد ذکر شده به وجود نمی آورد.

همانطور که مشاهده میکنید این گلس محافظ لبه های خمیده و برش خورده و نرمی دارد که باعث میشود تا آسیبی به دست شما نرسد و بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.پس از نصب این محصول بر روی گوشی موبایل خود حجم نهایی تغییر محسوسی نخواهد کرد زیرا این محافظ علاوه بر مقاومت بالا در جذب ضربات وارده ضخامت ناچیزی دارد.

محافظ صفحه نمایش شیشه‌ ای نیلکین شیائومی Nillkin Amazing CP+ Pro Glass Xiaomi Black Shark 3 Pro

ضد لک و اثر انگشت

یکی از مواردی که بسیار مورد توجه کاربران میباشد به جاماندن اثر انگشت و لک بر روی محافظ میباشد ولی در مورد این محافظ صفحه نمایش میتوانیم این اطمینان را به شما دهیم که این محافظ به هیچ عنوان اثر انگشت و لک را جذب نمیکند و احیانا در صورت کثیف شدن به هر دلیلی میتوانید آن را به راحتی تمیز کنید.

ضد خراشیدگی

پس از قرار دادن محافظ صفحه نمایش نیلکین Xiaomi Black Shark 3 Pro بر روی صفحه نمایش در صورتیکه گوشی در مجاورت لوازم تیز و سخت قرار بگیرد صدمه ای به  محافظ و صفحه نمایش گوشی وارد نمیشود و میتوانید همیشه با خیال راحت و اطمینان بیشتر از گوشی موبایل خود استفاده کنید.ناگفته نماند که این محصول بازتاب نور بسیار کمی دارد و هنگام استفاده باعث خستگی چشم و یا تضعیف کیفیت تصویر نمیشود.

ویژگی ها 
  • کیفیت ساخت بسیار بالا 
  • ضخامت بسیار کم 
  • دارای لبه های خمیده و نرم 
  • برش بسیار دقیق و کاملا منطبق بر گوشی 
  • مقاومت و جذب ضربه ی بالا 
فروشگاه کالانه بازدید : 24 سه شنبه 21 بهمن 1399 نظرات (0)

توضیحات

محافظ ژله ای نیلکین Xiaomi Redmi Note 2

این محافظ طراحی کاملا ساده ای دارد و هیچگونه طراحی خاصی روی آن مشاده نمیشود زیرا کاربرانی وجود دارند که این نوع قاب محافظ را به قاب های دیگر ترجیح میدهند. محافظ ژله ای نیلکین Xiaomi Redmi Note 2 انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و این باعث میشود تا هنگام قرار دادن گوشی و یاخارج کردن آن از درون قاب هیچ مشکلی وجود نداشته باشد و بتوانید به راحتی این کار را بدون آسیب زدن به قسمت های مختلف گوشی مثل دکمه ها و … انجام دهید.

از ویژگی های بسیار حائز اهمیت این محافظ ژله ای ضخامت بسیار کم آن میباشد و باعث میشود حجم گوشی در صورت استفاده از این محافظ تغییر چشمگیری نداشته باشد.ضمنا این محصول علی رغم ضخامت کم مقاومت بسیار مطلوبی در برابر ضربات وارده دارد و میتواند کاملا از گوشی موبایل شما مخصوصا از لبه های گوشی به عنوان آسیب پذیرترین نقطه ی گوشی های هوشمند محافظت کند. طراحی این قاب به گونه ای میباشدمحل قرارگیری دکمه ها جهت جلوگیری از خراشیدگی ، صدمات فیزیکی و … توسط محافظ پوشانده شده است که این خود باعث میشود تا بتوانید برای مدت طولانی از این محصول استفاده کنید. ناگفته نماند در لبه ی کناری این محصول نشان Nillkin به زیبایی هک شده است که خود مهر تاییدی بر اصالت این قاب محافظ دارد.


فروشگاه کالانه بازدید : 30 سه شنبه 21 بهمن 1399 نظرات (0)

توضیحات

محافظ صفحه نمایش Redmi Note 2 

اگر از آن دسته اقرادی هستید که از گوشی موبایل هوشمند استفاده میکنید حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که صفحه نمایش گوشی از مهمترین قسمت های گوشی بوده و حتی به جرات میتوان گفت مهمترین قسمت گوشی میباشد چراکه همانطور که میدانیم در صورت وارد شدن صدمه ای باید هزینه ی بسیار زیادی را برای تعمیرات صرف کنیم.بنابراین محافظت از صفحه نمایش گوشی امری کاملا بدیهی به نظر میرسد و میتوانیم با استفاده از محافظ صفحه نمایش خسارت وارده به صفحه نمایش گوشی موبایل خود را به حداقل رساند.

به همین منظور شرکت های تولید کننده ی لوازم جانبی انواع محافظ صفحه نمایش با توجه به نیاز و سلیقه ی کاربر تولید کرده اند که میتوان بنا به نیاز از آن ها در جهت محافظت از صفخه نمایش گوشی موبایل خود بهره برد.محافظ صفحه نمایش Xiaomi Redmi Note 2 میتواند صفحه ی گوشی را از خط،خش و ضربه محافظت کند تا بتوانید گوشی موبایل خود را با اطمینان بیشتری در دست بگیرید.

محافظ صفحه نمایش Redmi Note 2 

شایان ذکر است که این محصول کاملا منطبق بر طراحی گوشی موبایل شما میباشد که باعث میشود تا بعد از استفاده هیچگونه محدودیتی در دسترسی به پورت ها،دوربین،دکمه ها و … نداشته باشید و بتوانید از این محافظ صفحه برای مدت طولانی و کاملا راحت استفاده کنید.میتوان گفت که این محافظ صفحه نمایش پوشش دهی مطلوبی دارد و به هیچ عنوان باعث تضعیف شفافیت،کیفیت تصویر و یا حساسیت لمس نمیشود.همچنین این محصول علاوه بر مقاومت بالا در برابر ضربات،خط و خش ضخامت زیادی ندارد و به همین دلیل باعث تغییر چشمگیری در صفحه نمایش پس از نصب و استفاده از این محصول نخواهید شد. 

ویژگی ها

  • قدرت جذب ضربه ی بسیار بالا
  • با دوام 
  • شفاف 
  • عدم تضعیف حساسیت لمس و کیفیت تصویر 
  • ضد خط و خش 
  • دارای برش های دقیق 
  • دسترسی راحت به تمام صفحه نمایش
  • نصب آسان
  • ضخامت کم
  • پوشش مطلوب صفحه نمایش
فروشگاه کالانه بازدید : 29 سه شنبه 21 بهمن 1399 نظرات (0)

توضیحات

قاب محافظ نیلکین Mi Note 2

قاب محافظ نیلکین Mi Note 2 از قاب های پرطرفدار می باشد.قاب محافظ نیکلین از مواد درجه یک مرغوب PC و پلاستیک سخت ساخته و طراحی شده است.جنس این قاب به گونه ای است که گوشی را می تواند به خوبی محافظت کند.قاب های نیلکین برخلاف قاب های سیلیکونی یا ژله ای انعطاف پذیری بسیار کمی دارند اما به دلیل جای گیری بسیار عالی گوشی درون قاب و قدرت جذب ضربه ی بالای این قاب محافظ را میتوان به جرات گفت این نوع قاب ضربه گیر بسیار مقاومی بوده و میتواند از رسیدن صدمه به گوشی در صورت وارد شدن ضربات فیزیکی جلوگیری کند.

قاب محافظ نیلکین Mi Note 2

کمپانی نیلکین از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان لوازم جانبی میباشد و به همین دلیل میتوان گفت از نظر کیفیت ساخت کاملا مورد تایید میباشد. برش قاب در قسمت هایی مثل دوربین ، دکمه ها و… بسیار دقیق بوده و به صورتی است که هیچگونه محدودیتی در دسترسی به موارد گفته شده برای کاربر وجود ندارد و میتوان به راحتی از این محصول استفاده کرد.

از مواردی که بسیاری از کاربران آن را مورد توجه قرار میدهند باقی اثر انگشت بر روی بدنه ی گوشی خود میباشد که برای برخی از کاربران میتواند آزار دهنده باشد ولی به لطف طراحی منحصر به فرد این محصول به دلیل وجود برجستگی های بسیار ریز روی قاب به هیچ عنوان اثر انگشت روی قاب جذب نمیشود.

فروشگاه کالانه بازدید : 22 یکشنبه 19 بهمن 1399 نظرات (0)

توضیحات

قاب محافظ نیلکین شیائومی Xiaomi Redmi K30 Pro

امروزه در زمینه ی لوازم جانبی موبایل ، تبلت و … برند های بسیاری را در بازار مشاهده میکنیم اما در این میان کمپانی نام آشنای نیلکین را میتوان به جرات گفت که جزو معدود برند هایی میباشد که در تمام زمینه های لوازم جانبی توانسته محصولات بسیار با کیفیت و قابل ضمانت را روانه ی بازار کند.در اینجا قصد داریم به معرفی یکی از محصولات این کمپانی یعنی قاب محافظ Super frosted shield بپردازیم.

این قاب دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی میباشد و جزو مرغوب ترین قاب های محافظ تولید شده توسط این کمپانی میباشد. جنس قاب محافظ نیلکین شیائومی Xiaomi Redmi K30 Pro از پلی کربنات یا PC که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربات فیزیکی بوده و میتواند از گوشی شما در صورت افتادن از دست و وارد شدن ضربه به آن تا حد قابل قبولی محافظت کند.

قاب محافظ نیلکین شیائومی Nillkin Frosted Shield Case For Xiaomi Redmi K30 Pro

قاب محافظ نیلکین شیائومی Nillkin Frosted Shield Case For Xiaomi Redmi K30 Pro

طراحی ظاهری محصول

طراحی این قاب به گونه ای است که به هیچ عنوان جذب اثر انگشت،چربی،لک و… را ندارد و کاربرانی که حساس به این موضوع میباشند میتوانند به راحتی و با خیال راحت از این محصول استفاده کنند.همچنین برجستگی های بسیار ریزی که در قسمت پشتی این قاب مشاهده میشود باعث میشود تا بین گوشی و دست کاربر اصطکاک مناسب برقرار شود تا مانع از افتادن گوشی از دست شود. 

ضمنا باید اضافه کرد که با توجه به برش دقیق و کاملا منطبق برگوشی در ورت استفاده از این محصول گوشی درون قاب کاملا بی حرکت بوده و دسترسی به پورت ها ، دکمه ها ، دوربین و … کاملا بدون محدودیت بوده و میتوان به راحتی برای مدت طولانی از این محصول استفاده کرد.

ویژگی ها

  • ساخته شده از مواد پلی کربنات
  • ضد اثر انگشت ، لک ، چربی و … 
  • ضد لغزش 
  • دارای مقاومت بسیار عالی در برابر ضربات فیزیکی 
  • طراحی کاملا دقیق و منطبق بر گوشی
  • دسترسی کامل به دکمه ها،پورت ها و… 
  • طراحی زیبا
فروشگاه کالانه بازدید : 62 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

توضیحات

محافظ صفحه نمایش Nillkin H+ Pro Xiaomi Redmi K30 Pro

محافظ صفحه Xiaomi Redmi K30 Pro از شرکت بنام Nillkin پوشش بسیار مناسبی دارد و میتواند از تمام صفحه نمایش گوشی بخصوص لبه های آن محافظت کند.چراکه برش این محصول توسط دستگاه CNC انجام شده و به همین دلیل علاوه بر پوشش کامل صفحه نمایش کاملا منطبق بر گوشی بوده و تمام قسمت های گوشی محل دوربین،سنسورها و… را پوشش داده و هیچگونه محدودیتی در دسترسی به موارد ذکر شده به وجود نمی آورد.

همانطور که مشاهده میکنید این گلس محافظ لبه های خمیده و برش خورده و نرمی دارد که باعث میشود تا آسیبی به دست شما نرسد و بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.پس از نصب این محصول بر روی گوشی موبایل خود حجم نهایی تغییر محسوسی نخواهد کرد زیرا این محافظ علاوه بر مقاومت بالا در جذب ضربات وارده ضخامت ناچیزی دارد.

ضد لک و اثر انگشت

یکی از مواردی که بسیار مورد توجه کاربران میباشد به جاماندن اثر انگشت و لک بر روی محافظ میباشد ولی در مورد محافظ صفحه نمایش Xiaomi Redmi K30 Pro میتوانیم این اطمینان را به شما دهیم که این محافظ به هیچ عنوان اثر انگشت و لک را جذب نمیکند و احیانا در صورت کثیف شدن به هر دلیلی میتوانید آن را به راحتی تمیز کنید.

محافظ صفحه نمایش شیشه ای نیلکین شیائومی Nillkin H+ Pro Glass for Xiaomi Redmi K30 Pro

ضد خراشیدگی

پس از قرار دادن گلس محافظ بر روی گوشی خود در صورتیکه گوشی در مجاورت لوازم تیز و سخت قرار بگیرد صدمه ای به  محافظ و صفحه نمایش گوشی وارد نمیشود و میتوانید همیشه با خیال راحت و اطمینان بیشتر از گوشی موبایل خود استفاده کنید.ناگفته نماند که این محصول بازتاب نور بسیار کمی دارد و هنگام استفاده باعث خستگی چشم و یا تضعیف کیفیت تصویر نمیشود.

ویژگی ها
  • کیفیت ساخت بسیار بالا 
  • ضخامت بسیار کم 
  • دارای لبه های خمیده و نرم 
  • برش بسیار دقیق و کاملا منطبق بر گوشی 
  • مقاومت و جذب ضربه ی بالا
فروشگاه کالانه بازدید : 25 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

توضیحات

محافظ لنز دوربین شیائومی Xiaomi Redmi K30 Pro

با توجه به اینکه در سال های اخیر شاهد پیشرفت چشمگیری در صنعت تلفن همراه بوده ایم،بنابراین لازم است تا از آن به خوبی محافظت کنیم یا به عبارتی عمر مفید دستگاه خود را بالا ببریم تا بتوانیم استفاده ی مطلوب تری داشته باشیم.یکی از مواردی که سیر تغییر و نحول گوشی های موبایل هوشمند دستخوش تغییرات زیادی شده است دوربین گوشی میباشد.یکی از این عمده تعییرات را میتوان اضافه شدن تعداد دوربین ها و همچنین ساختار شیشه ای پیوسته در اکثر گوشی ها نام برد.به همین دلیل همانند صفحه نمایش باید از محافظ های مخصوص لنز استفاده کرد.به همین منظور در ادامه به بررسی محافظ لنز دوربین Xiaomi Redmi K30 Pro خواهیم پرداخت.

محافظ لنز دوربین Xiaomi Redmi K30 Pro

 

کیفیت ساخت محافظ لنز

در این باره باید بگوییم مواد اولیه مورد استفاده جهت ساخت این محصول از نوع درجه یک بوده و میتواند برای مدت طولانی محافط لنز دوربین مناسبی برای گوشی موبایل شما باشد.مهمانطور که میدانیم مهمترین مسئله در خرید یک محافظ مناسب میزان مقاومت محافظ در برابر خط،خش و ضربه میباشد.محافظ لنز مورد بررسی در اینجا درجه سختی 9H دارا بوده و به همین دلیل در برابر بسیاری از ضربات احتمالی وارده به گوشی مقاومت مطلوبی از خود نشان داده است.یکی دیگر از ویژگی های این محصول نصب بسیار آسان میباشد.به گونه ای که به راحتی بر روی دوربین قرار گرفته و هیچگونه حبابی در زیر آن باقی نمیماند.

ویژگی های ظاهری

محافظ لنز دوربین Xiaomi Redmi K30 Pro به طور دقیق طراحی شده و انطباق کامل را با دوربین دارد.به همین دلیل هنگام استفاده از دوربین متوجه وجود محافظ روی لنز نخواهید شد.ضمنا یکی از مواردی که در مورد محافظ لنز دوربین بسیار مورد توجه کاربران میباشد تاثیر محافظ بر روی کیفیت دوربین میباشد.باید بگوییم این محصول هیچگونه تاثیر منفی بر روی کیفیت دوربین گوشی موبایل شما ندارد.بنابراین میتواند با خیال راحت این محصول را تهیه کرده و از آن استفاده کنید.

ویژگی ها 
  • کیفیت ساخت مطلوب 
  • مقاومت مناسب در جدب ضربه،خط و خش 
  • طراحی کاملا منطبق بر گوشی 
  • عدم تاثیر منفی در کیفیت دوربین 
  • نصب آسان
فروشگاه کالانه بازدید : 23 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

توضیحات

قاب محافظ ژله ای Xiaomi Redmi K30 Pro

محافظ ژله ای Xiaomi Poco F2 Pro از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار است و به دلیل جنس قاب که از پلاستیک سخت و بسیار با کیفیت میباشد مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربات وارده از خود نشان میدهد و میتواند به طور کامل از تمام گوشی به خصوص لبه های کاملا محافظت کند.این قاب محافظ انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و به همین دلیل قرار دادن و یا خارج کردن گوشی از آن بسیار راحت انجام میپذیرد و در صورت استفاده از این محصول آسیبی به هیچ یک از قسمت های گوشی وارد نشود.اگر بخواهیم به دیگر مزایای این محصول اشاره کنیم برش بسیار دقیق و کاملا منطبق برگوشی در محل دوربین ها ،پورت ها،دکمه ها و..و میباشد که این امر سبب میشود دسترسی به موارد گفته شده کاملا بدون محدودیت امکانپذیر باشد.

قطعا میدانیم امروزه یکی از معضلات استفاده از گوشی های هوشمند به ویژه برای کاربرانی که حساسیت بیشتری از خود نشان میدهند جذب اثر انگشت توسط بدنه ی گوشی و یا انواع قاب های محافظ میباشد که به جرات میتوان گفت باعث از بین رفتن زیبایی بصری گوشی و یا قاب مورد نظر میشود،اما محافظ ژله ای Xiaomi Poco F2 Pro به دلیل کیفیت ساخت بسیار عالی و با درنظر نظر گرفتن عدم جذب اثر انگشت به هیچ عنوان حتی در صورت عرق کردن دست لکه ای را به خود جذب نمیکند و میتوانید به راحتی از این قاب استفاده کنید.از ویژگی های خوب این قاب محافظ کم حجم بودن آن میباشد به این صورت که در صورت استفاده برای گوشی موبایل هیچگونه وجود حجم اضافی را بر روی گوشی موبایل خود احساس نخواهید کرد.


فروشگاه کالانه بازدید : 25 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

توضیحات

محافظ ژله ای Xiaomi Redmi K30 Pro

محافظ ژله ای Xiaomi Redmi K30 Pro طراحی کاملا ساده ای دارد و هیچگونه طراحی خاصی روی آن مشاده نمیشود زیرا کاربرانی وجود دارند که این نوع قاب را به قاب های دیگر ترجیح میدهند.این محصول انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و این باعث میشود تا هنگام قرار دادن گوشی و یاخارج کردن آن از درون قاب هیچ مشکلی وجود نداشته باشد و بتوانید به راحتی این کار را بدون آسیب زدن به قسمت های مختلف گوشی مثل دکمه ها و … انجام دهید.

محافظ ژله ای Xiaomi Redmi K30 Pro

از ویژگی های بسیار حائز اهمیت این محصول ضخامت بسیار کم آن میباشد و باعث میشود حجم گوشی در صورت استفاده از این محافظ تغییر چشمگیری نداشته باشد.ضمنا این محصول علی رغم ضخامت کم مقاومت بسیار مطلوبی در برابر ضربات وارده دارد و میتواند کاملا از گوشی موبایل شما مخصوصا از لبه های گوشی به عنوان آسیب پذیرترین نقطه ی گوشی های هوشمند محافظت کند. طراحی این قاب به گونه ای میباشدمحل قرارگیری دکمه ها جهت جلوگیری از خراشیدگی ، صدمات فیزیکی و … توسط محافظ پوشانده شده است که این خود باعث میشود تا بتوانید برای مدت طولانی از این محصول استفاده کنید. ناگفته نماند در لبه ی کناری این محصول نشان Nillkin به زیبایی هک شده است که خود مهر تاییدی بر اصالت این قاب محافظ دارد.

فروشگاه کالانه بازدید : 27 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

توضیحات

قاب 360 درجه شیائومی Xiaomi Poco F2 Pro

قاب 360 درجه Xiaomi Redmi K30 Pro از قاب های محکم و زیبا می باشد. این قاب از کار های جدید حساب مب شود و می تواند این قاب محافظ گوشی شما را در برابر خش و گرد غبار و… این چنین حوادث به طور کامل حفاظت کند.این قاب را می توان گزینه ی خوبی برای حافظت از گوشی شما نام برد.و جزو مقاوم‌ترین لوازم جانبی Xiaomi Redmi K30 Pro محسوب می‌شود.جنس این قاب از پلاستیک سخت و محکم است.

 

قاب 360 درجه Xiaomi Redmi K30 Pro

طراحی و کیفیت ساخت

قاب 360 درجه Xiaomi Redmi K30 Pro دوربین گوشی را کاملا در برمیگیرد و هیچ محدودیتی برای دوربین ایجاد نمی کند.و از دوربین گوشی در برابر ضربه محافظت خواهد کرد.همانطور که مشاهده میکنید قسمت های بالا و پایین این محصول خاصیت جدا شدن دارند و از مواد بسیار با کیفیت PC تولید شده ه اند که باعث میشود در صورت وارد شدن ضربه های فیزیکی کاملا از لبه های گوشی شما که جزو حساس ترین قسمت های گوشی میباشد محافظت کند.

یکی از ویژگی های این محافظ ضد لک بودن آن میباشد که به دلیل طراحی و مواد اولیه ی منحصر به فرد اثر انگشت و لک را به خود جذب نمیکند و باعث میباشد زیبایی قاب و به دنبال آن زیبایی گوشی شما هر چه بیشتر حفظ شود.

 

پورت های USB و دکمه های گوشی کاملا از قاب جدا شده اند و هیچ محدویتی ایجاد نمی کند.این قاب لبه های کناری دارای سطح پشتی می باشد.و بالا پایین آن به صورت برش است.که توسط این قاب دکمه های گوشی و دوربین در تمامی زاوایا محافظت می شود.قیمت این قاب با توجه به این ویژگی های خاص و تنوع رنگ، آن را به یکی از بهترین قاب های محافظ تبدیل کرده است.اگر دنبال قابی با کیفیت عالی و قیمتی مناسب برای تمامی مدل های گوشی هستید.این قاب به شما توصیه می شود. 

تعداد صفحات : 37

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 363
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 443
  • بازدید سال : 7,292
  • بازدید کلی : 25,351