loading...
فروشگاه لوازم جانبی موبایل
فروشگاه کالانه بازدید : 38 یکشنبه 12 بهمن 1399 نظرات (0)

توضیحات

باتری اصلی Apple iPhone 8 Plus

باتری اصلی Apple iPhone 8 Plus بهترین باتری موجود در بازار برای این مدل گوشی می باشد.این باتری از نوع لیتیوم پلیمری مدل KF-8P است و تنها با گوشی iPhone 8 Plus سازگار می باشد.این باتری دارای ظرفیت 2691 میلی آمپر ساعت بوده و دارای ولتاژ استاندارد 3.82 ولت و ولتاژ شارژ 4.35 ولت می باشد.باتری ها نقش مهمی در گوشی های تلفن همراه دارند و بخش اصلی گوشی ها را تشکیل می دهند.بدون باتری هر گوشی عملا کار با آن گوشی غیر ممکن می شود.به همین دلیل بهتر است از باتری هایی استفاده کنیم که بهترین کیفیت موجود را دارند.این باتری هم کیفیت بسیار خوبی دارد و هم اصالت آن تضمین شده است.

باتری ها مانند دستگاه ها و وسایل دیگر عمر مفید مخصوص به خود را دارند.پس از تمام شدن عمر آن ها باتری ها خراب شده و بلافاصله باید تعویض شوند.البته خراب شدن باتری ها دو دلیل دارد.اول اینکه از باتری استفاده نادرستی شود.برای مثال فعالیت زیاد با گوشی هنگام شارژ گوشی و باتری نمونه استفاده نادرست از گوشی و باتری است.و دومین دلیل آن هم استفاده طولانی مدت از باتری می باشد.البته خراب شدن باتری هم دو نشانه دارد.اولین نشانه آن این است که باتری باد می کند و از حالت تخت خارج می شود.

برای تست این وضعیت باتری را روی سطحی صاف قرار داده و بچرخانید.اگر باتری ناپیوسته بچرخد یعنی باد کرده و خراب شده است.و دومین نشانه آن هم خالی کردن شارژ باتری درمدت زمان خیلی کوتاه می باشد.کارکرد خوب باتری ها نقش موثری در سلامت و ارتقای کیفیت و فعالیت باتری دارند.عملکرد خوب باتری ها باعث افزایش عمر گوشی نیز می شود.هم چنان که عملکرد بد آن ها باعث کاهش عمر گوشی می شود.


فروشگاه کالانه بازدید : 26 یکشنبه 12 بهمن 1399 نظرات (0)

توضیحات

محافظ صفحه نمایش iPhone 8 Plus

محافظ صفحه نمایش iPhone 8 Plus، محافظ صفحه ای با حاشیه ای رنگی برای این گوشی می باشد.جنس این محافظ صفحه از شیشه های واقعی می باشد.این گلس با پوشاندن تمام صفحه از آسیب به صفحه نمایشگر جلوگیری می کند.این گلس ضخامت زیادی ندارد و باعث زشت و حجیم شدن گوشی شما نمی شود.این ویژگی باعث می شود هنگام کار با گوشی آن را زیر دست خود حس نکنید و حس بدی به شما دست ندهد.برخلاف محافظ صفحه های دیگر این محافظ صفحه لبه های گرد شده دارد.عدم تیزی لبه ها باعث می شود هنگام کار با گوشی آسیبی به دست نرسد.به علاوه باعث می شود لبه ها خرد نشوند.

محافظ صفحه نمایش iPhone 8 Plusاین گلس تمام چسب می باشد.این ویژگی هم باعث می شود هنگام نصب کاربر به راحتی محافظ صفحه نمایش iPhone 8 Plus را روی صفحه نصب کند.و هم باعث می شود بین صفحه و گلس حبابی ایجاد نشود.علاوه بر این دو،این ویژگی باعث می شود که گلس به راحتی از روی صفحه نمایشگر جدا نشود.این گلس ضد تابش خیره کننده می باشد.گلس های شیشه ای معمولا نور را بسیار زیاد بازتاب می دهند.که این گلس از این قائده مستثنا می باشد.

این گلس در برابر ضربه مقاومت زیادی دارد.این گلس همچنین در برابر خط و خش نیز از صفحه محافظت می کند.این محافظ صفحه نمایش حداقل میزان جذب گرد و غبار را دارد.این اطمینان وجود دارد که با استفاده از آن میزان حساسیت صفحه به هیچ وجه کاهش نیابد.علاوه بر این با استفاده از آن هم میزان وضوح و شفافیت صفحه هم به هیچ عنوان کاهش نمی یابد.این محصول همچنین در برابر رد اثر انگشت و لکه بسیار مقاوم است.

ویژگی ها 

  • کیفیت ساخت بالا 
  • پوشش سرتاسری 
  • مقاومت مطلوب در برابر ضربه،خط و خش 
  • طراحی کاملا منطبق بر صفحه نمایش گوشی 
  • سهولت در نصب
  • عدم تاثیر منفی در کیفیت تصویر و حساسیت لمس
فروشگاه کالانه بازدید : 26 یکشنبه 12 بهمن 1399 نظرات (0)

توضیحات

قاب محافظ نیلکین Apple iPhone 8 Plus

می توان گفت قاب محافظ نیلکین iPhone 8 Plus از زیباترین قاب ها و بهترین قاب ها برای گوشی های آیفون می باشد.کیفیت فوق العاده و ظرافت قاب های نیلکین باعث شده این قاب در بین تمامی کاربران گوشی های مختلف محبوب باشد.این قاب ها کیفیت و استحکام بالایی دارند. که دلیل آن تزریق مواد قاب در قالب در دمای بالا است.جنس این قاب ها از مواد پلی کربنات می باشند. که به محیط زیست آسیب نمی رسانند.این قاب ها با فناوری پوشش رنگ مات با اشعه UV رنگ شده اند. و حالت برجسته شیار مانند یا نقطه ای دارند.

قاب محافظ نیلکین iPhone 8 Plus

 

برجستگی شیار مانند یا نقطه ای این قاب باعث می شود سطح آن ضد لغزش باشد.این ویژگی باعث می شود بتوان با آسودگی آن را در دست گرفت یا روی هر سطحی قرار داد.سطح این قاب ضد گرد و غبار می باشد و میزان جذب گرد و غبار در آن بسیار پایین است.هم چنین این قاب ضد ضربه می باشد و در برابر خط و خش نیز مقاوت بالایی دارد.روی درگاه ها و دکمه های این قاب به منظور راحتی کاربر در استفاده از آن باز مانده است.این قاب به راحتی قابل شست و شو می باشد. و هنگام کثیف شدن می توان آن را به راحتی شست و شو داد.این قاب طراحی نازک و ظریفی دارد و باعث حجیم شدن گوشی شما نمی شود بلکه زیبایی آن را دو چندان می کند.قاب نیلکین ضد اثر انگشت می باشد و کاربر هنگام کار دیگر نگرانی باقی ماندن اثر انگشت خود روی آن را ندارد.و در آخر اینکه این قاب کاملا از پشت و لبه های گوشی شما به صورت کامل محافظت می کند.

ویژگی ها 

کیفیت ساخت بالا

طراحی ظاهری یکپارچه 

ضد لغزش 

داری مقاومت بالا

فروشگاه کالانه بازدید : 24 شنبه 11 بهمن 1399 نظرات (0)

توضیحات

محافظ ژله ای Apple iPhone X/XS

محافظ ژله ای Apple Apple iPhone X/XS جنسی بسیار منعطف و مرغوب دارد و کاملا شفاف میباشد که باعث میشود شکل و رنگ گوشی که در قاب قرار گرفته است به خوبی نمایان باشد.شفاف بودن این محافظ و به دنبال آن نمایان بودن طرح و رنگ گوشی باعث میشود تا نظر بسیاری از کاربران برای استفاده از این محصول جلب شود و این محافظ را برای گوشی خود انتخاب کنند.

انعطاف پذیری

تمام قسمت های این قاب محافظ کاملا انعطاف پذیر بوده و به هیچ وجه بعد از استفاده ی طولانی مدت قاب شکل ظاهری خود را از دست نمیدهد و میتوانید به دفعات نا محدود و بدون کوچکترین آسیب به هیچ یک از قسمت های گوشی میتوانید آن را درون قاب گذاشته و یا خارج کنید.

علاوه بر شفافیت یکی دیگر از مزایای بسیار حائز اهمیت این محصول طراحی ظریف و بسیار دقیق میباشد که کاملا منطبق بر گوشی بوده و با توجه به این که قسمت های مختلف گوشی از جمله دوربین ، دکمه ها و … توسط تولید کننده در نظر گرفته شده است استفاده از این قاب بسیار راحت و کاملا بدون محدودیت میباشد.

محافظ ژله ای Apple iPhone X/XS

 

مقاومت زیاد،حجم کم

همانطورکه میدانیم یکی از فاکتورهای بسیار مهمی که در خرید قاب محافظ باید مدنظر قرار دهیم میزان مقاومت قاب در برابر ضربات فیزیکی وارده میباشد .این محافظ ژله ای در برابر ضربات فیزیکی مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان داده است .علاوه بر مقاومت بالا این قاب حجم بسیار کمی دارد و باعث میشود در صورت قرار دادن گوشی درون قاب محافظ حجم زیادی به حجم گوشی افزوده نشود تا کاربر حس ناخوشایندی در استفاده از این محصول نداشته باشد . 

ویژگی ها 
  • بسیار سبک و کم حجم
  • عدم محدودیت در دسترسی به پورت‌ها
  • ضد لغزش
  • محافظت در برابر ضربه و گرد و غبار
  • طراحی ساده و زیبا
  • انعطاف‌پذیرعدم تغییر چشمگیر در اندازه و ضخامت گوشی
فروشگاه کالانه بازدید : 29 شنبه 11 بهمن 1399 نظرات (0)

توضیحات

قاب محافظ طرح گوزنی Apple iPhone X/XS

یکی از بهترین محصولاتی که میتوان از آن به عنوان قاب محافظ جهت محافظت گوشی موبایل خود از وارد شدن آسیب های احتمالی استفاده کرد.قاب محافظ طرح گوزنی iPhone X/XS میباشند.که علاوه بر زیبایی مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات فیزیکی از خود نشان داده است.

این محصول به دلیل کیفیت ساخت مطلوب و طراحی ظاهری منحصر به فرد و زیبا توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.همانطورکه میدانیم یکی از آسیب پذیر ترین نقاط موجود در گوشی های موبایل لبه ها و دور تا دور گوشی میباشد.که در صورت وارد شدن ضربه میتواند صدمات زیادی را به گوشی وارد کند.

کیفیت ساخت و طراحی ظاهری 

به همین منظور دور تا دور این قاب از جنس سیلیکون با کیفیت میباشد.که میتواند ضربات فیزیکی وارده را تا حد زیادی جذب کند و مانع صدمه دیدن گوشی موبایل شما شود.قسمت پشتی این قاب طرح پارچه میباشد که باعث شده تا زیبایی بصری قاب دو چندان شود.قاب محافظ طرح گوزنی iPhone X/XS دارای رنگ بندی های متنوع میباشد.به طوریکه میتوان گفت تمام سلایق را در برمیگیرد و میتوانید از میان رنگ های موجود رنگ مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید.

قاب محافظ طرح گوزنی اپل DEER Case for Apple Iphone x/xs

یکی از مواردی که معمولا کاربران در استفاده از قاب های محافظ ناراضی هستند.ثابت و محکم نبودن گوشی درون قاب و همچنین عدم تطابق گوشی با قاب میباشد.که میتواند هنگام استفاده برای بسیاری از کاربران آزار دهنده باشد.ولی قاب گوزنی به گونه ای طراحی شده است که تمام برش ها در آن به صورت کاملا دقیق بوده است.

به طوریکه تمام قسمت های گوشی مثل دوربین،درگاه ها و…کاملا منطبق بر گوشی میباشد.و هنگام استفاده متوجه هیچ محدودیتی نخواهید شد.و میتوانید به راحتی از این محصول استفاده کنید.قرار دادن گوشی و خارج کردن آن درون قاب محافظ گوزنی به راحتی انجام میگیرد.و پس از قرار دادن گوشی درون قاب،گوشی کاملا ثابت بوده و متوجه هیچونه لغزشی نخواهید شد.یکی از ویژگی های مهم این قاب وجود اصطکاک کافی بین دست و گوشی میباشد.به طوریکه گوشی در دست لغزشی نداشته و کاربر میتواند با اطمینان بیشتر گوشی موبایل خود را در دست بگیرد.

فروشگاه کالانه بازدید : 24 شنبه 11 بهمن 1399 نظرات (0)

توضیحات

محافظ صفحه نمایش حریم شخصی Apple IPhone X / XS

با پیشرفت تکنولوژی در ساخت گوشی های موبایل هوشمند صفحه نمایش گوشی های موبایل امروزی به یکی از مهمترین و ارزنده ترین قسمت های گوشی موبایل تبدیل شده است.به همین دلیل، طبیعتا کاربر مجبور به استفاده از محافظ صفحه نمایش میباشد.امروزه انواع مختلفی از گلس های محافظ وجود دارند که توسط شرکت های مختلف تولید کننده ی لوازم جانبی موبایل تولید و روانه ی بازار شده اند.حال در اینجا به بررسی محافظ صفحه نمایش حریم شخصی محافظ صفحه نمایش حریم شخصی Apple IPhone X / XS خواهیم پرداخت.

فن آوری حفظ حریم شخصی 

شاید برای همه ی ما پیش آمده باشد که در مکان های شلوغ مثل مترو و… بخواهیم با گوشی موبایل خود به فعالیت روزانه بپردازیم و در عین حال کسی متوجه صفحه نمایش گوشی نشود .این گلس محافظ به گونه ای طراحی شده است که میتواند خیالتان را از این حیث کاملا راحت کند.چراکه به دلیل طراحی و رنگ منحصر به فرد به کار رفته در این گلس محافظ،مشاهده ی صفحه نمایش گوشی تنها از زاویه ی 90 درجه ممکن خواهد بود.بنابراین اشخاصی که در زوایای دیگر در کنار شما نشسته و یا حتی ایستاده اند قادر به مشاهده ی صفحه نمایش گوشی شما نخواهند بود.

محافظ صفحه نمایش حریم شخصی Apple IPhone X / XSکیفیت ساخت و طراحی ظاهری

این محافظ صفحه نمایش از مواد اولیه ی کاملا مرغوب ساخته شده است و مقاومت خوبی از خود در برابر ضربات وارده نشان داده است. این محصول به گونه ای طراحی شده است که تمام صفحه نمایش را میپوشاند و کاملا منطبق بر قسمت های مختلف صفحه نمایش مثل دوربین،حسگرها و… میباشد.بنابراین کاربر در صورت استفاده از این محافظ صفحه نمایش هیچگونه محدودیتی نخواهد داشت و میتواند برای مدت های طولانی آن را مورد استفاده قرار دهد.ضمنا لازم به ذکر است این گلس محافظ هیچگونه اثر منفی بر روی حساسیت لمس صفحه نمایش ندارد.

فروشگاه کالانه بازدید : 32 شنبه 11 بهمن 1399 نظرات (0)

توضیحات

قاب محافظ سیلیکونی نیلکین Apple iPhone X/Xs

میتوان گفت در بین کاربران حوزه ی دیجیتال کمتر کسی باشد که با برند نیلکین آشنا نباشد.شرکت Nillkin از بزرگترین تولید کنندگان حوزه ی لوازم جانبی موبایل میباشد که همواره محصولات باکیفیت و منحصر به فرد را روانه ی بازار کرده است. یکی از باکیفیت ترین و زیباترین محصولات نیلکین جهت محافظت از گوشی در برابر ضربات فیزیکی قاب های سیلیکونی این برند میباشد که علاوه بر زیبایی مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات فیزیکی دارد و میتواند به خوبی از گوشی موبایل شما محافظت کند.قاب محافظ سیلیکونی نیلکین Apple iPhone X/Xs از بهترین مواد اولیه ساخته شده است که علاوه بر دوام بالا کاملا سازگار با محیط زیست میباشد.

کیفیت ساخت

این قاب محافظ از مواد LSR ساخته شده است و به همین دلیل در برابر گرما و سرمای شدید و همچنین دیگر فشارهای فیزیکی کاملا مقاوم میباشد.این قاب سیلیکونی به دلیل انحنای مناسب در لبه ها میتواند از لبه های گوشی در برابر ضربات فیزیکی محافظت کند.همچنین دور تا دور دوربین برآمدگی خاصی دارد که باعث میشود زمانی که گوشی را از سمت دوربین روی سطوح مختلف قرار میدهید،فاصله ی ایجاد شده بین دوربین و سطح مانع از صدمه دیدن دوربین گوشی شود.

قسمت داخلی این قاب تشکیل شده از میکروفیبر میباشد و حالت پرزی شکل دارد که باعث میشود هنگام قرار دادن و یا خارج کردن گوشی از خراشیدگی گوشی کاملا جلوگیری میکند.این محصول از انعطاف پذیری کمی برخوردار است،در عین حال مقاومت بسیار خوبی از خود نشان داده است.همچنین این قاب دارای گواهینامه ی تاییده ی SGS نیز میباشد.

قاب محافظ سیلیکونی نیلکین اپل Nillkin Flex Pure Case Apple iPhone X/XS

طراحی ظاهری 

طراحی ظاهری این قاب مخافظ را میتوان نقطه عطف این محصول نامید.چرا که در این قاب بسیاری از مواردی که در بعضی قاب های محافظ شاهد هستیم به چشم نمیخورد.یکی از این موارد عدم لغزش گوشی بعد از قرار دادن درون قاب میباشد،به طوریکه قاب کاملا ثابت بوده و محکم درون قاب قرار میگیرد.همچنین از دیگر موارد حائز اهمیت در مورد این قاب محافظ تطابق کاملا دقیق با گوشی موبایل شما میباشد به گونه ای که تمام دکمه ها و… به درستی در نظر گرفته شده و میتوان گفت در استفاده از این محصول هیچگونه احساس محدودیتی نخواهید داشت.

ضد اثر انگشت

سطح بیرونی این محصول از مواد درجه یک و صد اثرانگشت،لک و چربی میباشد و به همین دلیل زیبایی و همچنین رنگ قاب تا مدت های بسیار طولانی حفظ میشود.

فروشگاه کالانه بازدید : 32 شنبه 11 بهمن 1399 نظرات (0)

توضیحات

محافظ صفحه نمایش Apple iPhone X/XS

صفحه نمایش گوشی های موبایل هوشمند یکی از مهمترین و گران قیمت ترین اجزای تشکیل دهنده ی آن میباشند.به همین دلیل اگر به همین دلیل صدمه ای به این بخش از گوشی موبایل وارد شود کاربر متحمل صرف هزینه ی زیادی جهت تعمیر گوشی موبایل خود میشود.به همین منظور میتوان از انواع محافظ صفحه نمایش که در بازار موجود میباشند استفاده کرد.همانطور که گفته شد محافظ صفحه نمایش دارای انواع مختلفی میباشند که بنا به کارایی و کیفیت از یکدیگر تفکیک میشوند.

کیفیت ساخت

یکی از محبوب ترین و باکیفیت ترین محصولاتی که به عنوان محافظ صفحه نمایش گوشی موبایل عرضه شده اند محافظ های سرامیکی میباشند که با پوشش کامل صفحه نمایش و انعطاف پذیری (برخلاف گلس های تمام صفحه ی شیشه ای) مطلوبی که دارند میتوانید به راحتی آن را نصب کرده تا از صفحه نمایش گوشی موبایل شما محافظت کند.بنابراین استفاده از این محافظ صفحه نمایش باعث میشود تا خیال کاربر از قرار گرفتن گوشی خود در مجاورت اجسام نوک تیز و ضربات وارده راحت باشد و بتواند با اطمینان بیشتری گوشی خود را در دست گرفته و از آن استفاده کند.

همانطور که در تصویر مربوط به محصول مشاهده میکنید،تمام قسمت های صفحه نمایش توسط این محافظ پوشش داده میشود و باعث میشود تا کاربر هیچگونه نگرانی در استفاده از گوشی موبایل خود نداشته باشد.این محصول دارای ویژگی های منحصر به فردی میباشد که به آن ها اشاره خواهیم کرد.یکی از ویژگی های بسیار خوب این محافظ صفحه نمایش Apple iPhone X/XS ضد انفجار بودن ان میباشد و این بدین معنی است که بعد از وارد شدن ضربه به گوشی موبایل محافظ صفحه ی گوشی به طور کامل خرد نشده و فقط ترک میخورد که باعث میشود علاوه بر حفظ امنیت هر چه بیشتر صفحه نمایش گوشی موبایل به دست کاربر نیز صدمه ای وارد نشود.

ویژگی ها

  • عدم تاثیر منفی در حساسیت قدرت تاچ صفحه نمایش 
  • شفافیت بسیار عالی 
  • کیفیت ساخت بالا 
  • ضد انفجار 
  • پوشش کامل صفحه نمایش 
  • قدرت بالا در جذب ضربات وارده
فروشگاه کالانه بازدید : 29 جمعه 10 بهمن 1399 نظرات (0)

توضیحات

محافظ صفحه نمایش iPhone XR

محافظ صفحه تمام چسب iPhone XR محافظ صفحه ای با استحکام بالا برای این نوع گوشی می باشد.این محافظ صفحه از جنس شیشه و با حرارت بالا ساخته شده است. وبا تکنولوژی بالا و توسط لیزر با دقت برش خورده است.

محل تمامی سنسور ها و درگاه ها روی این محافظ صفحه نمایش با دقت و بسیار صاف برش خورده است.این محافظ صفحه تمام چسب می باشد که هم نصب آن برای کاربر آسان می باشد.و هنگام نصب بین محافظ صفحه و صفحه نمایشگر حبابی ایجاد نمی شود.و هم اینکه این گلس مانند گلس های دور چسب به راحتی از روی صفحه نمایشگر جدا نمی شود.

سختی این محافظ صفحه 9H می باشد.این یعنی این محافظ از صفحه نمایشگر شما در برابر ضربات محکم هم محافظت می کند.به علاوه این گلس در برابر خط و خش وسایل تیز مثل چاقو و تیغ و… بسیار مقاوم است.این گلس حداقل میزان جذب گرد و غبار و هم چنین لکه ها و چربی ها را دارد.با پوشش ضد اثر انگشتی که دارد رد اثر انگشت روی آن باقی نمی ماند.

محافظ صفحه نمایش تمام چسب مناسب گوشی iphone XR

این گلس پوششی تمام صفحه دارد.و تمام قسمت های خمیده صفحه نمایشگر شما را هم می پوشاند.این یعنی گلس به طور کامل از صفحه نمایشگر شما محافظت می کند.محافظ صفحه تمام چسب iPhone XR لبه های کاملا گرد شده ای دارد که باعث می شود لبه های آن به راحتی نشکند.این اطمینان وجود دارد که با نصب این گلس اصلا از وضوح و شفافیت صفحه نمایشگر شما کاسته نشود.و به هیچ وجه افت افکت صفحه نمایشگر خود را نخواهید دید.به علاوه این گلس باعث کاهش حساسیت لمسی صفحه نمایشگر شما نیز نمی شود.با نصب این گلس به هیچ وجه احساس بدی هنگام کار با صفحه نخواهید داشت.

ویژگی ها 

  • کیفیت ساخت بالا 
  • مقاوم در برابر ضربه،خط و خش 
  • با دوام 
فروشگاه کالانه بازدید : 51 جمعه 10 بهمن 1399 نظرات (0)

توضیحات

محافظ ژله ای 5 گرمی آیفون XR Jelly Cover 5gr

محافظ ژله ای Apple iPhone XR جنسی بسیار منعطف و مرغوب دارد و کاملا شفاف میباشد که باعث میشود شکل و رنگ گوشی که در قاب قرار گرفته است به خوبی نمایان باشد.شفاف بودن این محافظ و به دنبال آن نمایان بودن طرح و رنگ گوشی باعث میشود تا نظر بسیاری از کاربران برای استفاده از این محصول جلب شود و این محافظ را برای گوشی خود انتخاب کنند.

انعطاف پذیری

تمام قسمت های محافظ ژله ای Apple iPhone XR کاملا انعطاف پذیر بوده و به هیچ وجه بعد از استفاده ی طولانی مدت قاب شکل ظاهری خود را از دست نمیدهد و میتوانید به دفعات نا محدود و بدون کوچکترین آسیب به هیچ یک از قسمت های گوشی میتوانید آن را درون قاب گذاشته و یا خارج کنید.

علاوه بر شفافیت یکی دیگر از مزایای بسیار حائز اهمیت این محصول طراحی ظریف و بسیار دقیق میباشد که کاملا منطبق بر گوشی بوده و با توجه به این که قسمت های مختلف گوشی از جمله دوربین ، دکمه ها و … توسط تولید کننده در نظر گرفته شده است استفاده از این قاب بسیار راحت و کاملا بدون محدودیت میباشد.

محافظ ژله ای Apple iPhone XR

مقاومت زیاد،حجم کم

همانطورکه میدانیم یکی از فاکتورهای بسیار مهمی که در خرید قاب محافظ باید مدنظر قرار دهیم میزان مقاومت قاب در برابر ضربات فیزیکی وارده میباشد .این محافظ ژله ای در برابر ضربات فیزیکی مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان داده است .علاوه بر مقاومت بالا این قاب حجم بسیار کمی دارد و باعث میشود در صورت قرار دادن گوشی درون قاب محافظ حجم زیادی به حجم گوشی افزوده نشود تا کاربر حس ناخوشایندی در استفاده از این محصول نداشته باشد . 

ویژگی ها 
  • بسیار سبک و کم حجم
  • عدم محدودیت در دسترسی به پورت‌ها
  • ضد لغزش
  • محافظت در برابر ضربه و گرد و غبار
  • طراحی ساده و زیبا
  • انعطاف‌پذیرعدم تغییر چشمگیر در اندازه و ضخامت گوشی

تعداد صفحات : 37

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 363
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 423
  • بازدید سال : 7,272
  • بازدید کلی : 25,331